Hola,

Trasllado a la llista general el que hem anat treballant a la llista del
barcelonès, per a fer extensiva la invitació, i la crida a que vingueu també
els de comarques veïnes que vulgueu. Com sempre, com tot el que es fa a
guifinet, es totalment obert.

La idea que tenia al llençar aquesta iniciativa de guifilab al citilab es
replicar les trobades de riereta, el model riereta al citilab, si mes no a
mig termini, i usar la infrastructura i l'impacte mediatic del citilab per
difondre i expandir guifinet arreu. Ja se que es extrany, i potser
descabellat, que la inicitiva surti d'un que no és de la zona, pero és la
meva manera d'aportar el meu gra de sorra al projecte: liar-la.

TRES OBJECTIUS::

a) que us veieu els guifaires de la zona

b) atreure nous interessats en muntar nodes a la zona

c) atraure als responsables del citilab al projecte. Avui ens hem reunit amb
ells el Ramon Roca i jo mateix i penso que això ja està ben encaminat, en
parlem el dia 4 ;)

+ Info a:

La home de guifi.net:
http://guifi.net/node/29708

La home de citilab:
http://citilab.eu/inici [la noticia completa a:
http://citilab.eu/actualitat/noticies/citilab-acollir%C3%A0-les-trobades-mensuals-de-la-comunitat-guifinet-del-baix-llobreg]

LA CRIDA ES DONCS A:

a) que vingueu d'arreu, no sols de la comarca, com mes siguem mes riurem,
sobretot aquells que no hagueu vingut mai a cap reunio face-to-face, els
lurkers...

b) que ho difoneu a tutti quanti: webs, blogs, xarxes socials...

Per fer-ho per twitter podeu reenviar aquest tweet (no oblideu els hastags)

" @josepvives <http://twitter.com/josepvives> Banda ampla lliure i neutra?
Do it yourself? Com? A
#guifilab<http://search.twitter.com/search?q=%23guifilab>al
#citilab <http://search.twitter.com/search?q=%23citilab> http://goo.gl/4Sl7
*#guifinet* <http://search.twitter.com/search?q=%23guifinet> "

Per monitoritzar la difussio per twitter:

http://search.twitter.com/search?q=%23guifinet

ADDENDA:

La idea es fer el que surti, hacking els que tingueu nodes, demostracions,
explicacio als "nous" que vinguin. I trastejar, xerrar, coneixer-nos...
També parlarem amb la gent del citilab.

I els guifaires de la zona que hi aneu decidireu que fer amb aquestes
trobades mensuals a partir d'aquí. Farà falta algú de la zona que tiri del
carro, jo no podré fer-ho gaire. A més no soc del sector freaky, no tinc
node, no conec les aplicacions etc etc etc... [[ Lo meu son els embolats,
els enredeos, les relacions públiques, el marketing i el bringing amb
col·lectius, gent, institucions i el que se tercie...]]

Per començar hem fixat un dimarts al més al citilab. Pero si hi ha ganes,
com si voleu fer-ne una a la setmana... El citilab també obre els caps de
setmana sovint.

SAX!

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat