---------- Missatge reenviat ----------
De: Josep Vives <josep.vi...@gmail.com>
Data: 7 de maig de 2010 2:56
Assumpte: Proper Guifi-lab al Citilab 1/juny/2010
Per a: "guifi.net al Barcelonès"
<guifi-barcelo...@llistes.projectes.lafarga.org>

Hola,

He reconvertit el post d'anunci del 1er guifi-lab al citilab a anunci
de la propera trobada, l'1 de Juny:

http://guifi.net/node/29696

També hi he fet, tot seguit, i recollint els comentaris aqui fets pel
Sebas i l'Eduard, un comentari a manera de resum de  comentaris i acta
de la reunió:

http://guifi.net/node/29696#comment-28338

Us prego, els afectats, que si he fet cap error, m'ho feu saber. Em
penso que m'he deixat una o dues persones. Si algú me les apunta els
afegeixo.

Vinga, si la primera trobada va ser un èxit la segona serà la bomba!  :-)

Josep Vives