From: Josep Vives <josep.vi...@gmail.com>
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Sent: Sun, May 9, 2010 5:20:45 PM
Subject: [guifi-usuaris] Projecte de Supernode per a Comunitat de Veïns
(BCNCarrerTreball220) + Algú s'ha treballat als administradors de finques?

PRESSUPOST

M'he animat a mirar de muntar un node o supernode a ca meva, si puc
convencer els veïns:

Node projectat: http://guifi.net/node/29961(BCNCarrerTreball220)

Qui hi ha treballant professionalment fent instal·lacions per aquí a
Barcelona? Algú em podria fer un pressupost per a implantar una
instalació completa de supernode + cablejat a tots els veïns, i de
compartició d'ADSL comunitari (tenim una porteria que es de la
comunitat, rellogada, i amb línia de telèfon...). Som 26 veïns. Vaja,
que encara que no puguessim enllaçar amb cap troncal (tenim un node a
100 metres: pero sense visió directa: BCNGuipuscoa87), igual els
podriem convencer i tot...

Sergi i gent de terres de l'Ebre: Collonuda la presentació que teniu
per a comunitats de veïns!!!!:

http://terresdelebre.guifi.net/?p=122

Digna d'estar a lloc destacat al portal de guifi.net general... Te
l'agafo, per a  veure si munto una reunió amb veïns, aprofitant que
soc el vicepresident...

A veure si ho puc lligar tot i muntar una reunió extraordinària de la
comunitat de veïns per informar del tema. Una altra cosa serà poder
dotar el pressupost, aquest any ja tenim derrames per obres... :-(

TEMA EMPRESES D'ADMINISTRACIÓ DE FINQUES:

Passaré el ppt anterior ("Infrastructiures de telecomunicacions a
comunitats de veïns")  al meu administrador (d'una potent empresa
d'administracio de finques[1], una de les grans, per a veure si els
podem anar a explicar això de telecomunicacions per a comunitats de
veïns) a veure que li sembla. O a veure si hi ha possibilitats d'anar
a veure els del seu col·legi professional...

Tinc la sort de que l'administrador que tinc està posat amb les noves
tecnologies, es bastant geek. A veure si per mitjà seu podem anar a
explicar les posssibilitats de guifi.net per als seus clients, les
comunitats de veïns i els propietaris immobiliaris  :-)

[1]http://www.fincasanzizu.com/frameset.asp?idioma=ca

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com