Tens rao pero en aquest moment estem es fira d'entitats i tenim uns nodes
per montar, pero ja parlarem i "el camino se hace paso a paso" primer una
cosa i despres un altre

Pero millor callar de certes coses ja que aixo no es d'avui ni de la setmana
pasada..

Sax

El 14 de maig de 2010 19:02, Josep <josep...@yahoo.es> ha escrit:

Jordi Gras