De: guifi-usuaris-boun...@llistes.projectes.lafarga.org
[mailto:guifi-usuaris-boun...@llistes.projectes.lafarga.org] En nombre de
Fernando Graells
Enviado el: domingo, 13 de junio de 2010 21:22
Para: llista guifi.net
CC: Guifi rdes
Asunto: [guifi-usuaris] Es podria conectar a LliçaMuntXic?

Bona tarda,
Avui he estat fent surveys des de l'atmetlla del Valles amb una nano 2,4 i
he vist Lliçamuntxic amb -81 i soroll -96
He vist que es una omni a 2,4 i que al supernode hi han unes quantes radios
més. Amb aquesta senyal una de 5ghz podria fer un bon enllaç (hi ha visió
directa segons els mapes) i a l'Atmetlla posariem una parabòlica i una
sectorial per donar cobertura.
Hi ha espai per ampliar?

Per desgracia Puiggracios està molt a prop, tenim contactes amb el mossen,
però ens tapa la muntanya.

A l'Atmetlla ho tenen bastant malament i seria molt bo poder començar a fer
connexions.
Tots els pobles del voltant es van estenent (Bigues, Marata, Caldes,etc... )
però a l'atmetlla res. I es difícil per l'orografia.
Se que l'ajuntament ha fet alguna cosa però em sembla que totalment tancada
i només pel poble. A les urbanitzacions ja s'ho faran (deu pensar
l'ajuntament)

Si algú em pot orientar o dir a qui m'haig d'adreçar li agrairia. Si
poguéssim connectar podríem tenir tot per final de mes.

Gràcies

Fernando