personalment no magrada spotify, ja que si no pagues tens publicitat igual
que una radio normal... el que amb la opció que tu tries la música que vols
sentir...
a més, és un constant descarregar de internet, pel que als usuaris de guifi,
com més ho utilitzin més es saturaran els proxys...
per altra banda, i veient-ho des del punt de vista d'en Ricardo, és bó donar
solucions a dins de guifi que no depenguin de internet, i així donguin més
"vidilla" i sentit a tenir una xarxa com guifi.

tan sols dono informació...  ; )

SAX

El 20 de juny de 2010 9:55, Lluís Font <lluis.f...@gmail.com> ha escrit: