Subscric el què diu kttr.
Tant col·lectius poden defensar que són els interessos els de CiU com els d'Òmnium i qui els recolza. Igualment els que no en som seguidors també podem considerar que en abdós casos són interessos ben definits, i del seu sector particular.

Igualment em sembla fantàstic que la gent que simpatitza amb aquestes mogudes, i seguint les premisses del col·lectiu Guifi, s'organitzi i els doni un cop de mà. És símptoma de salut d'aquesta xarxa social; perquè Guifi sí que sembla una verdadera xarxa social.

Al 05/07/10 23:54, En/na kttr ha escrit:
Hola,

No me'n puc estar de fer un petit apunt al mail anterior del Roger. Ho
sento però no estic d'acord que el que dius sigui una contradicció. Ho
seria si participar en aquests actes impliqués un posicionament
polític de la comunitat sobre els mateixos, crec que no és així, o
almenys no he vist aquest plantejament a la llista. En un correu més
amunt es deia:

  “una entitat demana a guifi.net connectivitat i des de guifi intentem
(amb o sense èxit en funció de la resposta de la comunitat i les
circumstàncies) proporcionar-la”

igualment penso que les coses es fan si hi ha gent amb ganes de
fer-les i les circumstàncies ho permeten, i tu mateix dius que mancarà
temps per dur-ho a terme. Jo personalment no comparteixo res ni amb
CIU ni amb la manifestació del 10, per tant en el meu cas de
contradicció poca. Tot i això aclarar, perquè no se'm mal interpreti i
sense ànim d'aportar "negativisme" a la llista, que em sembla perfecte
que alguna gent de guifi ho tiri endavant i es coordini per la llista
d'usuaris, és més, ojalà funcioni tot bé i es guanyi experiència en
donar cobertura a manifestacions i similars, així, potser, a la
pròxima hi participo ;)

Salut i sort.