De: Joan Gaudes Guzmán <joan.gau...@guifi.net>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: mié,7 julio, 2010 23:35
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Voluntaris

Joan Gaudes, matí

Si fa falta màstils, aquí a casa en tinc 3 que fan uns 1.5 metres i que
són totalment operatius.

Pensant en el tema del dimensionament, suposo que ja n'heu parlat però amb
un /24 per ALIX en tindrem més que de sobres. Penseu que serien en el
pitjor dels casos (o de major éxit de conexions) unes 254*6 = 1524
conexions simultànies i que el canuto de sortida hauria de suportar.

COm van les gestions del canuto de sortida?

Per el tema de la sortida cap a Inet, si voleu jo puc posar una RB493AH
amb caixa pointing de doble antena i tres R52N, i dos bullets M5 amb
antena de 13 o 19 dBi's  que encara estan verges encara ;). Desde aquí
podem fer sortir enllaços cap als diferents ALIX i després que redundin
entre ells.

Per el tema de les gràfiques, a les RB se li pot treure l'històric tal i
com fem actualment a Guifi.net.

ànims! que ja ho tenim aqui!

Salut!

Joan

> Jo tarda
>
> Atentament
> Ricard
>
> El 07/07/2010, a les 20:15, Josep <josep...@yahoo.es> va escriure:

Joan Gaudes
Grup Local Taradell de la Fundació Guifi.net