Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> "Al patronat ja ha sortit la majoria, i la Fundació s'hi ha adherit"
> "procureu no cremar-vos parlant de política"
>
> Molt interessants les dues frases al mateix missatge. Demostra ànims per
> la participació i el funcionament democràtic: tirant pel dret i de pressa.

No estic d'acord amb el que dius...

Potser no se contar però si la majoria li sembla bé, la decisió està
presa. Això no treu que cadascú digui la seva opinió però
desgraciadament la "democràcia" té això: és respecte l'opinió de la
majoria però és fa el que diu la majoria... Sempre he dit que la
democràcia és la dictadura de les majories contra les minories.

Potser no és el millor que hi ha però el que no pot ser és que les
regles s'apliquin quan surten dels collons: si la majoria va votar que
sí aleshores s'ha de complir.

Per cert el meu vot és +1 a donar suport la manifestació... Està clar
que cadascú defensa lo seu i mi sem veu el plumero i al costat de qui
estic (per si no està clar, a favor de la nació) segurament els que
diuen que no no estan a favor de la idea de nació de Catalunya (sinó no
tindrien tants problemes).

Per cert aquest tema em recorda quan hi ha gent en aquesta mateixa
llista que dona el màxim suport a la L de lliberta quan parlen de xoLn
però no dona el mateix suport quan parlem de programari lliure. S'ha de
ser coherent...

Finalment recordo que guifi.net és xarxa lliure per entrar i per
sortir... vull dir que no cal amenaçar de deixar la xarxa o les llistes:
qui vulgui és lliure de fer-ho quan vulgui.

Dit això però espero que ens puguem entendre...

Salutacions,
--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki