Hola,

[Em queden la tira de mails per llegir, pero he de sortir pitant i volia
dir-ho ja per no perdre mes temps, ja que no podré llegir mails fins demà
segurament]

*Hauriem d'anar el màxim d'equipats per a comunicació, marketing, relacions
públiques i donar-la-llauna-donar-nos-a-conèixer*. Ergo, tothom que li
sembli ve que vingui el màxim d'equipat amb "look" i "paperassa" guifi
restos de sèrie de actes i mogudes:

- Samarretes i Gorres
- Targetes de la fundació (jo en tinc bastantes del dia de la signatura)
- Triptics, fulletons
*- IMPORTANT: Volia fer un cartell per penjar amb cada trasto (mínim Din A0
o Din A1 amb el logo i la URL de guifi.net), pero no se si tindre temps.* Si
algú em fa el disseny em farà un favor. Ja m'encarrego jo de portar-lo a
imprimir i pagar-ho.

Si voleu, no es tracta tant d'anar repartint material (això és molt
personal) com de tenir alguna cosa per donar als que ens preguntin "qui son
i que fem", sobretot als periodistes que tindrem al costat durant hores!

Penseu que seguramen*t MAI MES tindrem tants periodistes tant a prop i tanta
estona. EL PROJECTE, LA COMUNITAT N'HEM DE TREURE PARTIT!!!!. Donar a
conèixer el nostre projecte es la nostra manera també, per molts de
nosaltres, de treballa pel pais!!!*

Josep Vives

PD: Algu te una samarreta XXL que hem pugui portar el dissabte al matí i li
pago?