No voldria posar-me on no em toca, però a l'edifici d'omnium a barcelona
també hi ha una seu de la plataforma per la llengua... potser es podria
utilitzar algu perquè em sembla recordar que és grossa, si més no el patí
(que sembla que no ha de ploure en setmens). Aquí ho deixo.

El 9 de juliol de 2010 12:34, David Grau Serra <d...@pangea.org> ha escrit: