+1000

Que siguem capaços de fer un desplegament així ens fa més grans.

Felicitats a tots els que hi vau ajudar. Un esforç impressionant, i no només d'ahir, hi ha qui ha treballat moltíssim durant força dies i amb el millor dels resultats, una gran experiència i una gran festa.

Al 11/07/10 11:23, En/na Joan Gaudes Guzmán ha escrit:
Bon dia a tothom!

Primer de tot, agraïments i l'enhorabona a ttothom que ahir va posar el
seu granet de sorra per fer una gran muntanya Guifi.net. Va ser increible,
tant a nivell de material/tècnic com a nivell personal i organitzatiu.
Coordinar a tanta gent i que tothom anés a una no és fàcil i veure tot
l'esforç i dedicació realitzat per tothom durant tot el dia, tot i
disposar de poc temps, personalment em fa treure'm el barret!

El dia va ser molt dur però alhora divertit i entretingut. Desde els
màstils més inversemblants ("perxero", que en Jordi del CTTI encara deu
flipar jeje) fins a veure com la gent finalment podia fer servir l'accés
hi va haver-hi multitud de elements que ho han fet possible.

Van aparèixer dificultats però lo bo de tot plegat es que podem dir que no
només es van afrontar, sinó que amb tota la colla que hi havia es van
acabant finalitzant. Només va quedar una pendent, la de la càmera 2 que no
vem poder fer que ens assignés una ip pública :(. AIxò si, impresionant el
suport-màstil que hi havia al CTTI!

Pel tema de fotografies en principi li vaig deixar la direcció de correu
personal, i quan pugui les enviarà (espero que s'enrecordi).
El material de setup ja està aquí dalt, que et falta algo Ricardo?

EN resum, un dia mer emmarcar i un aplaudiment per tots plegats, perquè
fer això tal i com s'ha fet, és increïble!

Salutacio!

Joan Gaudes

M'afegeixo a els agraiments d'en Josep, vaig marxa quasi a les 18:00h,
esperant als voluntaris de la tarda, pero no vaig arribar a coincidir.

Quant vaig arribar a casa, vaig seguir la mani per la web de
somunanacio.cat,
i realment no tenia res a veure els comentaris que feia la gent a la mani
en
temps reial amb els que feien per TV3, no si quin de tots dos explicava be
les coses que es veien.

Per altre banda vaig veure que en un moment donat es va modificar la web
dita avanç perque la segona webcam no va arribar a funcionar.

En fi jo vaig acabar molt petat per la calor, a las 16:00h vaig acabar
apalancat a sota de la plataforma de Passeig de Gracia amb Gran Via, amb
una
calor impressionant.

Ja farem balanç de tot plegat, com va acabar el tema del material, si en
Lluis Dalmau es va portar cap a Vic el material d'en Ramon i en Jordi
Soler
o encara hi es a BCN.

Vinga espero amb moltes ganes les fotos...

Per cert a la plataforma de Passeig de Gracia/Gran Via, ens va fer una
foto
un periodista a Paco/Joan Gaudes/Jo (Ricard)/Josep Vies/Fill d'en Josep
Vives, amb tota la gent pujant en sentit oposat per Passeig de Gracia.
Sabeu
com es va quedar, si ens faria arribar per mail o que??

Salutacions

Ricardo