es pot fer una votació per saber quin dia va millor?  o queda off-topic?

 es pot posar bastants dies, i que es pugui votar més d'un dia per
persona...  no se si existeix la possibilitat..

 per exemple, que una persona pugui posar dia a,b,d,g

 quin dia tingui mes votants, es fa.....

 personalment, no em va bé cap d'akest mes...  :(

El 15 de juliol de 2010 13:24, Gil Forcada <gilforc...@guifi.net> ha escrit: