Ara cap on volguem! <http://guifi.net/node/31544#comment-29414>

això ja no o para ningú el guifi es molt gran però encara o serà mes i mes
amb gent com vosaltres (voluntaris,empreses,institucions etc ..)tots junta
col.laborant dona gust treballar així.cap a Catalunya nord,Lleida, Terres de
l'ebre, be cap allà on faci falta no ens para ningú...amb en friki sempre
comentem
que allà on posem el ull posem guifi.
vam començar amb un objectiu molt petit a Olot que era connectar casa seva
amb la meva i ves per on ara tenim mes de 60 nodes a Olot...
ara el objectiu es consolidar la xarxa i anar creixen.

Gracies per poder treballa amb gent com vosaltres i endavant.

SAX!

El 21 de juliol de 2010 9:57, knoppix as <xarxagarro...@gmail.com> ha
escrit: