Hola,

2010/7/23 Jordi Soler:
> repeteixo: quin timo....
> muntem una "mani" ara que tenim pancarta?
>
> P.D: perdoneu l'ironia però es que com diu en Roger s'ha de fer alguna i
> arribar als ajuntaments..

Penso que una bona via seria que la fundació creés un grup de treball
que tingués per objecte precisament l'anàlisi tant sistemàtic com es
pogués de la inversió pública en matèria d'infraestructures de
telecomunicacions; aquesta tasca ja s'ha està fent espontàniament des
de fa molt de temps, però penso que la constitució d'un grup de
treball formal podria donar-li una empenta important.Penso que el que
principalment el que caldria fer és anar analitzant cada un d'aquests
casos i anar emetent informes per cadascun d'ells. A més a més, també
caldria emetre informes periòdicament amb anàlisis globals i fent
balanços. El que passa, és que això representa una feinada bestial i
no sé com es podria fer; pot ser es podria mirar de parlar amb gent de
les universitats de l'àrea d'economia de l'administració pública, o
pot ser es podria mirar de trobar finançament per pagar a algú...
Ostres, sap greu que el que sempre ens pari és la manca de recursos
econòmics, tot i que en aquest cas, és especialment evident que seria
molt difícil d'aconseguir-ne per part de l'administració pública
perquè s'utilitzarien precisament per analitzar si des d'aquesta
mateixa administració s'esta gastant correctament els diners, i tot
sembla indicar que no és així en absolut.

>>> http://guifi.net/ca/barcelones

roger