entre els radioaficionats hi ha una norma no escrita que es no parlar mai de futbol ni de politica per que pot acabar malament

jo al tema politic m'he abstingut de parlar... pero espero que guifi.net mantingui la seva neutralitat en el tema politic i no agafi ninguna opcio com em va donar a semblar que agafava amb la mani de omnium....

SAX