aigua ja ho varem mirar...res... una parabolica s'havia mogut...però tb es
mala sort que es moguin a les dues bandes.... no sé si es més problemes de
canals i interferencies que res més...

entre repetidors nous de telefonia i iberbanda...tenim molt moviment aquests
últims mesos.... n sé....jeje

salut!!!!

El 14 d’agost de 2010 7:59, Ricardo <ricard.lo...@gmail.com> ha escrit:

digi...@ina.cat