eis....tema SBG encfar no va....i no se que més fer-hi...he rebotat sant
boi... i mig lluçanès i estem igyual...tb afecta als clients.... que em
truqeun a mi pq el telecentre fan avcances.....

gràcies si algú s'ho pot mirar més bé..... tema rutes.......¿?¿?¿

El 14 d’agost de 2010 15:42, Joan Gaudes Guzmán <joan.gau...@guifi.net> ha
escrit: