com et vaig dir fa temps si tenen problemes algun client teu nomes amb te de
trucar i
jo automàticament miro el que passa i ho reparo sense cap cost
inclòs si tinc d'anar a casa seva

de la gent que et diu que guifi no va no en faria gaire cas
si miràs les gràfiques veuràs que guifi va de pm a Olot.

aquí tens les disponibilitats
http://guifi.net/node/2440/view/availability
i aquí les grafiques de saiols:

http://guifi.net/saiols
nomes veig aquest node

http://guifi.net/node/28363 que no va però com que es agost no se si esta de
vacances ...
i si mirem distancies

http://guifi.net/node/28363/view/distances
 esta connectat malament
tindria d'estar connectat a montolivet o montsacopa

aquest altre node:
http://guifi.net/node/30231
esta al costat del que vas muntar tu
http://guifi.net/node/28619
que ja et vaig avisar i segueix connectat massa lluny
http://guifi.net/node/28619#comment-28548

El 27 d’agost de 2010 14:16, knoppix as <xarxagarro...@gmail.com> ha escrit: