Bones, a veure si us puc ajudar.

Anem per pasos, suposo que la ubuntu es la 10.04, si poses les dades
definint al servidor intermediari de xarxa, a la resta de programes has
d'indicar que utilitzin les dades del servidor intermediari de xarxa, encra
que no tots tenen aquesta opcio.

Per exemple, al synaptic, has de mirar, aixi de cap no ho recordo, pero crec
recordar que ho has de posar a ma.

Al firefox, sempre et demanara el user i pass del proxy, aixo es de calaix,
a xarxa li marques que utilitzi el servidor intermediari de xarxa i hauria
de funcionar demanant el user i pass del proxy

Recorda que a ubuntu 10.04 has de confirmar dos cops la pass del sudo, una
per la autoritzacio ''root'' i la segona per el diposit de claus.

Si no et queda clar ho miro mes a fons, a veure si trobo la sol·lucio.

Salutacions

Ricardo

2010/9/5 correu griera <gri...@gmail.com>

> Hola:
>
> No se com es pot fer això, però tinc el mateix problema (amb Debian) i
> tampoc trobo la solució. Si al final la trobes, m'agradaria que la
> compartissis.
>
> Gràcies i salutacions. GRiera
>
> El 4 de setembre de 2010 19:47, Narcis Garcia - GiLUG <
> informat...@actiu.net> ha escrit:

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet