El 12 de setembre de 2010 13:39, Roger Baig Viñas
<roger.b...@gmail.com> ha escrit:
> Hola,

> Perfecte!
>
> De moment he editat les vostres dues entrades a la llista per
> deixar-ne constància (a tu t'he posat que ja no necessites transport i
> a en Josep li he restat una plaça disponible i he dit que puja al
> matí) però preferiria que vosaltres mateixos ho tornéssiu a editar per
> deixar-ho al vostre gust.

Segur que no m'has "restat" com a "inscrit"?. No em veig a la llista:

josepolost
Eduard
sangonera
rroca
garrotxa
LinksysDS
jgau
tonic
jmoles
vvazquez
lluis.dalmau
rilat
pcasas
gil_forcada
rilat
flametes
joancunill
MiquelM
jordi.sauleda
ignasiferrer
pboronat
al
SGaleano
peralstresserra
fermi_t
pensiro
eloi.rebes
eloi.rebes

Ara mateix m'he tornat a incriure. Per cert tinc 3 PLACES OCUPADES:
Ricardo, Flametes i jo mateix. TINC DOS PLACES A DISPOSICIÓ DE LA
COMUNITAT doncs per a trajecte Barcelona-Perafita.

Horari de viatge:
Al matí, una hora abans de que comencin les activitats (segurament)
Al vespre, quan s'acabin les copes post-sopar...