Hhehehe precisament, el que no vull és haver de passar la nit fora de
casa!!! I no se, els demés si no volen pujar que no pugin, que no és plan
d'anar pressionant el personal :P que a mi tampoc em mola que em pressionin
si no tinc ganes de fer algo!

Marc Navarro

http://www.flametes.net
http://www.lescorts.cc