Bon dia,

Estic migrant els meus linksys i els estic substituint per una mikrotik.
De moment la mikrotik ja em fa la funció dels dos linksys, però estic
reaprofitant els linksys per fer publicitat de wifi a la zona.

Diguem que tinc el liksys SBDferg3 [1] unit a SBDFerg2 [2] i aquest unit a
SBDFergST1 [3]
Entre els tres es veuen, el problema es que a SBDFerg2 es on tinc connectada la
xarxa de casa meva segons l'esquema [4] i des de casa meva puc accedir a
SBDferg2 i SBDFergST1 però no puc accedir a SBDFerg3

A http://www.creacionvisual.net/clientes/guifi/sbdferg.gif podeu veure el
esquema

El problemàtic es SBDFerg3, ja que des de aquest tampoc puc accedir  a la meva
xarxa que es on tinc la plana de benvinguda de guifi.net

Vull mantenir aquest linksys emeten perquè en un mes de proba (juliol) el
formulari de la plana de benvinguda ha tingut 14 envios, cosa que costa molt
aconseguir d'altra manera.

SBDFerg2 i SBDFerg3 estan units per vlan / wLan/Lan
també he probat fer-ho per:
 - vlan3 / vlan2 sense éxit
 - Wan / wLan/Lan sense éxit

A veure si algú em pot ajudar ja que no puc administrar SBDFerg3 desde casa i
la
gent esporàdica que es connecta a aquesta antena tampoc veu la plana de
benvinguda.

Gràcies

Fernando

[1] http://guifi.net/guifi/device/6039