Si, jo ja em vaig ficar a la llista del grup. A primera vista és una iniciativa molt interessant a la que s'hi haurà de donar suport. Toca de plè un aspecte del nostre interès.

Al 16/09/10 18:22, En/na Ricard Forniol Agustí ha escrit:
Acabo de veure aquest article a bandaancha i penso que pot ser interessant que
hi donem suport d'alguna manera o que estiguem alerta del que es proposa.

Pel que veig s'està redactant una proposta de llei o sigui que encara s'està
treballant i després tocarà reunir signatures perquè es porti a les corts
espanyoles.

http://bandaancha.eu/articulo/7484/ley-red-neutral-nace-iniciativa-popular-pedir-red-neutral-espana

Ricard