2010/9/20 Eloi Rebes <eloi.re...@gmail.com>

> ...jo crec k son gitanos k ho venen com a xatarra  (i no tinc res en contre
> amb els gitanos, pero nhi han alguns k embruten el seu nom)

parlant amb en knoppix sobre el tema, va dir que els pigtails estàven
tallats, qualsevol dels que instal·lem antenes sabem que és millor
desconnectar els pigtails en comptes de tallar-los...

igualment crec que no s'ha d'acusar a ningú, però entenc l'emprenyada
que pot tenir en knoppix (a més d'altres problemes que té actualment).

al moment que m'ho va comentar vaig estar pensant en tenir una espècie
d'assegurança o un pot comú per a si desapareixen antenes, d'aquesta
forma reemplaçar-les. Al igual que un hackmeeting o unes jornades de
hacklabs, si desapareix una màquina es posa un pot comú per a ajudar a
reposar la màquina missing.

jo poso 20€ per restaurar aquest node!

això si, un sistema electrificitat i que faci falta una escala per
pujar, aka fer-les passar putes a qui vulgui despenjar l'antena (hi ha
brides metàl·liques que vagin amb clau?).

my two cents.

salut o/

Blackhold