Hola,

2010/9/23 Sergi Tur:
> [...]
> xerrada/taula rodona per parlar de la relació de Guifi.net amb el programari
> lliure: explicar en que utilitzem programari lliure, en que no i per què,
> els projectes lliures en que participa guifi, etc. La idea és després obrir
> un debat sobre aquest tema
>
> -- Dinar ---
>
> 3) Finalment a la tarda faríem una mena de taller/"install node party" a
> Santa Bàrbara on actualment s'acaba d'instal·lar un supernode i hi ha força
> demanda de gent que es vol connectar. Us convidem a venir i a participar
> aquells que tingueu més pràctica i vulgueu col·laborar.

Si no surt algun històric més històric que jo compta amb mi.

I no he sabut si dir-ho en aquest fil o en el de la UOC, però penso
que seria molt interessant si algú de vosaltres pogués assistir a la
presentació de la UOC a Tortosa per completar.

> Si algú s'anima que ho digui a la llista o que m'envii un correu privat si
> ho prefereix (sergi PUNT tur ARROBA UPC PUNT EDU). L'organització pagaria
> els desplaçaments o fins i tot l'allotjament als ponents que ho desitgin i
> també els convida a dinar.

Home, això de pagar el transport s'agraeix, que amb els temps que corren...

> Salutacions

roger