Estic d'acord: és una xapussa ;^) , no dic que ho estigui aplicant per a
proxy o altres serveis (bona idea lo dels ports redirigits; Joan, pren nota)
Els contexts on ho aplico [1] son de previsió de creixement quasi nul·la i
per a casos en que monto supernodes basats amb nanostation i routers
flashejats, on et pots trobar que una nano client necessiti tenir a dins un
router amb una IP del seu rang.

[1] http://guifi.net/xalem/ea3aka