De: Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: sáb,16 octubre, 2010 18:41
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Ens han convidat a exposar la nostra idea a
Brusel·les

Bé, de fet aniré per treure'm un bitllet. Jo vaig enviar-los la     nostra
proposta, i no serè jo qui s'aculloneixi ara... De fet però     som uns quanrts
ja que estem força actius en tasques de difusió, i     com més en siguem,
millor. Farem el que podrem ;)
Sobre el 26, no pateixis, ja agafaré una combinació que permeti     atendre els
compromsiso... si que ja ho tenia apuntat ;)

Al 16/10/10 09:35, En/na Ricardo ha escrit:
A veure si algu pot anar, estic amb en Ramon, es molt         interessant i una
pluja d'idees s'ha de escoltar en tots els         ambits politics i socials
(aqui ja s'escolten)