2010/10/29 Gil Forcada <gilforc...@guifi.net>:
> El dv 29 de 10 de 2010 a les 14:15 +0200, en/na Ricardo va escriure:

> Tot el que hem crescut o deixat de créixer serà 100% mèrit/culpa nostra.
> Si ningú va a Mallorca pocs mallorquins se'ns afegiran, etc etc

uuuh... em sap greu/plau comentar-vos que ja tenim a un parell de
persones interessades en muntar guifi.net a les illes :P

us recordo que al 2005 es va fer el hackmeeting a menorca i allà a on
va un hackmeeting queden restes de frikisme... a més m'han comentat
que hi ha un noi a eivissa* que vol muntar un hacklab. A més coneixo
una noia d'andratx que està interessada en muntar un node allà, a part
de que hi ha un supernode muntat però ens ha sigut impossible
contactar-hi i allà a andratx ningú sap qui és :(

jo vaig ficant cullerada si m'ho permeteu :P

*que queda moolt i mooolt a prop de valència...**
**les illes deixaran de ser una illa :D

Blackhold
- preparant sorpresetes :P