Hola David,
Gràcies per la ràpida resposta.
Tinc vista directa a l'Ateneu,  on hi ha el supernode del Radio Club, i la
distància és segons els llistats de 1,39 kms, si fa no fa. Pel que vaig
llegir és una distància en la que he de rebre la senyal amb una certa
qualitat (menys de 2 Kms).
Com que la meva intenció és treballar com a client, la Nano ja funcionarà.
El model M dona més transferència (diu)
El que no sé és quin ample de banda puc esperar connectant-me a aquest
supernode.
En tens cap idea?
També dubto si una altra configuració amb un cost semblant pot ser més útil
a la xarxa, pot oferir més opcions d'ampliació a favor de d'altres usuaris i
de mi mateix.
Merci (un cop més) i fins aviat.
Ramon