Ara fa uns dies amb els companys de samsitper i d'iglú es va muntar una
antena que dona cobertura des de bufalvent http://guifi.net/node/19845 cap
al bages sud. Aquesta antena dona cobertura a 2,4GHz més o menys entre Sant
Salvador de Guardiola i Castellbell i el Vilar. També s'hi ha muntat un
hotspot per a les connexions oportunistes. Fins ara no em consta que s'hi
hagi connectat ningú pel que no estic segur que funcioni del tot (emetre si
que emet).
Si veieu aquesta torre de Bufalvent teniu molts números de poder connectar i
fer servir els proxys de Manresa o de qualsevol altre lloc dins de guifi.net.
Si necessiteu ajuda per a muntar-vos el vostre node ja sabeu on som
Siau