Hola a tots/totes,

Parlem sovint de que amb guifi podem compartir una línia ADSL amb qui
calgui (ja sigui directament o a través de proxy).

I sobre compartir una línia de telèfon? Explico el que buscaria:

1) Tenim un punt A amb línia telefònica normal
2) Tenim un punt B sense línia
3) Tenim accés a través de guifi entre el punt A i el B (via protocol IP)
4) Estic pensant en una sol·lució el més senzilla possible:
- Al punt B no em serveix tenir un ordinador sempre engegat i tenir que
utilitzar una sol·lució de telèfon per Internet (els usuaris d'aquest
punt no tenen ni idea de PC i segurament no compensa els costos tenir un
ordinador encès permanentment)
- Suposo que no es poden tenir dos números de telèfon públics (o sí?) i
per tant calda alguna sol·lució tipus centraleta amb extensions
5) Independentment de poder tenir trucades externes, hi ha alguna
sol·lució per a trucades internes? Algú coneix algun tipus de telèfon
que és connecti a xarxa IP i permeti trucar a altres telèfons de la
mateixa xarxa?

Suposo que Asterisk i altres solucions de veu IP podrien servir però per
desconeixement tinc molts dubtes...

Salutacions,

--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki