Hola a tots,

he vist la presentació, i m'ha agradat molt!

De tota manera, posant cullerada en el tema de la definició, crec que el que pot interessar en primera instància al públic seria una cosa del tipus: "guifi.net és una xarxa d'accés lliure per a tothom i que ofereix tots els serveis que es poden oferir per internet, l'accés mateix a internet inclòs". Crec que això és força entenedor, i el que més interessa al públic profà. Seria el QUE.

Al text de sota hi posaria el COM, on hi entra el tema de la fundació: "guifi.net és gestionada i desplegada pels mateixos usuaris, però a efectes legals està recolzada per una Fundació sense ànim de lucre, amb les mateixes atribucions que qualsevol operador de telecomunicacions de l'estat espanyol, i que té per objectiu impulsar el desenvolupament de la XOLN".

Salutacions!

Joan T.

Al 10/11/2010 11:00, En/na Eduard ha escrit:
Jo entenc, perque es la fundació qui ho te que definir o la que es compromet, que:

La fundació es diu: Fundació per la xarxa oberta, lliure i neutral, guifi.net i com es llarg s'acostuma a reduir a Fundació guifi.net.

Les entitats que formen part de guifi.net, la gent, empreses,.... son les que donen suport. La fundació entenc que dona més que suport.

Som una organització ciutadana sense entitat jurídica que ha creat un projecte que es diu guifi.net i hi ha una entitat que respon jurídicament per aquest projecte, es a dir, la fundació es la nostra entitat delegant, la que ens avala jurídicament.

Eloi Rebes wrote:
pero llavors, la fundacio com es diu?
 la "fundacio que dona suport a guifi.net <http://guifi.net>" ?

 o la  "fundacio de guifi.net <http://guifi.net>"  ?

 que no es el mateix que "fundacio guifi.net <http://guifi.net>"

:P

El 10 de novembre de 2010 13:47, Fernando Graells <fergra....@yahoo.com <mailto:fergra....@yahoo.com>> ha escrit:

    Qué us semblaria?

    Què és Guifi.net?
    Es un projecte ciutadà, avalat per una fundació sense ànim de
    lucre, que busca
    acostar les noves tecnologies a tot els

    usuaris

    Fernando