[sisplau que algú ho reenvii a la llista r...@llistes.projectes.lafarga.org]

Be, despres d'unes horetes de feina, d'unes horetes emocionants
personalment, aquí teniu el reportatge de com ahir varem posar la fibra a
taradell:

http://guifi.net/fibraopticataradell

He intentat que sigui una mica com una "historia", en plan pedagògic, per
demostrar que és algo possible, que no és una marcianada a l'abast sols de
grandissimes empreses amb grandissima tecnologia...;)

El problema es legal, de si puc passar per aquí o per allà, de si puc usar
aquesta infrastructuta o no, de si es publica o privada... Pero això de
passar fibra, un cop vist, és un joc de nens... Nomes cal que algú et faci
la fussió de la fibra... lo demés es com passar cables entre caixes de llum
a casa, jejejej

SOX! (Salut, Optica i Xarxa!)

Josep

El 10 de novembre de 2010 21:51, Pere Petit <ppe...@gmail.com> ha escrit: