eis.... xD

   crec k esta be k hi hagi diferentes iniciatives... pero la meva idea es
tenir-ho temporal...  és a dir, allotjar-ho on cadascu cregui bon lloc...
però a la llarga ajuntar lo millor de lo millor... per tant, totes les idees
i propostes de fer i documentar en video sempre son benvingudes!
 en el meu moment vaig optar per blip.tv, per diferencies notables amb
youtube, pero ja dic k és temporal, ja k la idea és poder a la llarga tenir
el nostre propi servidor de streaming.

  ; )

El 16 de novembre de 2010 15:17, Josep Vives <josep.vi...@gmail.com> ha
escrit: