2010/11/17 Gil Forcada <gilforc...@guifi.net>:
> Altrament dit, sí, s'ha de cobrir també aquest segment de població que
> vol mobilitat només falta que algú pagui les antenes i llestos :)

> (I'm not a lawyer... / no sóc advocat...)
> Les freqüències de GSM no són tancades/has de demanar llicència i
> pagar-la?

les freqüències de GSM són obertes pagant, i pagant uns preus abusius...

voldria afegir a la llista LTE, on hi ha una gent de madrid que
tímidament fan algunes proves.

a més m'han comentat que les companyes de toulouse estan investigant
algun tema amb aquest tipus de tecnologia (3G), no en tinc més
detalls.

Blackhold