Sebastian Galeano wrote:
> Quina versio del airosV te la ns? en quin mode la feu servir?

L'última (ja ho comentat en un altre email)

> heu provat amb bridge amb ap-wds<->client-wds ?

no

Sembla que he trobat sol·lució però m'ha generat alguns dubtes ;-)

El problema sembla que estava a Routing--> Filters. Vaig definir els
filtres copiant-los d'un altres enllaç entre dos supernodes microtik
purs enllaçats per WDS.

El raro és que al desactivar els filtres i tornar-los a activar, ara van
les 10.0.0.0/ (normal, això és el que deixen passar els filtres). Però
les 172.16.x.x no s'activen: això ha de ser així? He vist que a l'enllaç
entre dos supernodes microtiks purs no hi ha rutes 172.16.x.x.

Un altre dubte, per què dels filtres un està en reject i l'altre en
discard? Reject i discard són conceptes similars als de iptables?

Gràcies a tots, m'he apuntat totes les aportacions

Salutacions,

--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki