Reenvio aquest mail que ja he enviat a alguna gent, però també ho envio per
llistes, així tothom se n'entera

Bone familia!!

Sé que és una mica (molt) precipitat però una companya que treballa a la upc
em va trucar ahir perquè s'havia enterat que hi havia material informàtic
que volien llençar a la seva facultat (industrials).

El problema (tipic) és que feia temps que el tenien allà i ara s'ha de
treure ràpid... La veritat és que a la garrotxa (ara per ara) no necessitem
més material, i he pensat que potser hi hauria coses interessants per
guifi.net. M'han dit que casi tot funcionava i sinó era recuperable.

Hi ha dos containers carregats de diferents coses, el més interessant són
torres (5), servidors (2), "switchos" (3) pantalles, ratolins i teclats per
parar un tren i alguna impresora.

El problema és que s'ha de venir a buscar aquí a la upc industrials
(diagonal). Perdoneu la meva capacitat per liar a la gent, però... algu
podria venir-ho a buscar entre ara i demà al vespre?

Us he enviat mails a vosaltres perquè, que jo sàpiga, alguns sous d'aqui
barcelona.

Merci per tot i SAX

Per qualsevol cosa truqueu a: 617649992 (telf d'en joel guifi.net olot que
estudia aquí davant) o envieu un mail a mi o a auska1...@gmail.com

Merci de nou!! i si no pot ser no passa re!!

Reenvio aquest mail a llistes també salut!!

PD: Em sona que ja s'havien fet passos en aquesta línia, però pot ser que
sorgeixi la possibilitat que des de la upc vulguin "firmar" algun conveni
per reciclar material. Si a guifi.net (en general) li interessa es podria
fer, sinó des de l'ateneu d'olot ho faríem.

Perdoneu la rallada a tots els que heu rebut aquest mail per duplicat (o
triplicat jijiji)