hola,
una pregunta, hi hauria alguna possibilitat d'activar algun tipus de
rollback o backup de les pàgines (nodes també) en el cas de que pugui
haver-hi gent amb permisos d'administrador que es dediqui a esborrar
pàgines, nodes, configuracions, etc?

disculpeu, sóc una mica fetixista dels backups :P

- Blackhold
http://marsupi.org
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.