Un detall important de les troncals no es la seva capacitat (amb 20megues es
poden fer bastantes coses millors que amb ADSL de poble), el tema important
es la disponibilitat.

Es a dir + salts = mes probabilitat de caiguda
Entre mes locals son els serveis de conectivitat mes fàcil i sencilla es
resoldre problemes.