2010/12/3 Gil Forcada <gilforc...@guifi.net>:
> Se m'has avançat :)
>
> Sí, ja fa temps que està vectoritzat.

on està aquest doncs? em refereixo el que hi ha a la part de dalt de
la web de guifi.

> A més, per temes de i18n (internacionalització) i l10n (localització)
> sempre és molt millor fer imatges sense text.

és un svg, sempre pots modificar-lo ;) jo normalment ho deixo per a
sapiguer la tipografia (si és una xunga a fora els marcs de visió hi
deixo un text amb la tipo, llàstima que no es pugui incrustar la
tipografia al svg tal com ho fas en el pdf, el text un cop vectoritzat
no es pot editar)

> Sempre pots posar el "xarxa oberta, lliure i neutral" com a text.

va... a veure si ens els pròxims dies genero més material hihihi....
els que em coneixen ja saben de què parlo :P