2010/12/9 Jordi Costa <bvjo...@bitsnvolts.com>:
> Resposta ràpida...
> Llegir la llista de les imatges
> http://www.meteo.cat/servmet/radar/images/cappi250_catalunya_10dBZ/images.json
> Muntar la ruta amb el nom i anar llegint  coses tipus
> http://www.meteo.cat/servmet/radar/images/cappi250_catalunya_10dBZ/cappi250_catalunya_10dBZ_20101209141202.png
> Espero que sigui d'ajuda i disculpa si hi ha alguna incorrecció. Ara fa
> temps que no ho remeno.

mmm si... amb aquest sistema és una mica pua... el què se m'acut és
fer una aplicació amb php-gd que es vagi generant la imatge... després
com a imatge li poses la url aquesta i ja t'anirà actualitzant la
imatge... inclús podria passar-li valors i la gent es podria triar
quantes imatges vol veure i amb quin refresc... m'he de mirar com es
generen[1] els .gif que només he generat .png amb la gd...

a veure però si surt alguna altra opció...

[1] http://www.lawebera.es/manuales/php/5-1.php