2010/12/10 Eloi Rebes <eloi.re...@gmail.com>:
> primer, felicitar a la black pel muntatge adhoc k ha aconseguit...
>  pero una mica d talls al video tambe estaria be  :P   (critica constructiva
> eh?)

:P és un tutorial per anar fent tu també al mateix moment... /me
l'està escoltant de fondo xD

>  pel k fa al blip o canal guifi... d moment k cadascu ho pengi on vulgui...
> tan d bo daki poc poguem ajuntarho tot en un sol projecte...  ja farem crida
> de videos k tinguem arreu.

no estaria malament muntar un sistema que no depenguem d'altres
empreses per tenir els nostres vídeos funcionant... que si aconseguim
un bon ample de banda per algun dels servidors no seria mala idea
dedicar un servidor a documentació gràfica d'aquesta.