2010/12/13 ilitch <guilla...@gmail.com>:
> Black!! A veure si trobes algu que ens pugui informar bé d'això per mirar a
> veure si podem fer alguna cosa per olot/girona... per preguntar que no
> quedi... no sé si seria interessant provar algu amb, per exemple,
> puigcubell.

ja n'he estat parlant de puigcubell amb els electrocutats de per aquí
a bcn... el què comenten és que la placa solar no té prou potència per
alimentar la bateria i que per això s'acaba quan ja no hi ha llum i el
millor és el què dèia en knoppix, de posar un molinet de vent (o una
placa solar més gran, també més cara).

l'altre projecte d'investigació és el volant magnètic (crec que es diu
així), segons les demostracions tens 2 bateries, una carregada al
màxim i l'altre buida, a la que la buida està plena, la que està al
màxim està a la meitat. Sé que això va en contra de totes les lleis de
la física, però l'explicació és que s'utilitza el magnetisme de
l'ambient per a acabar de carregar la bateria.

sé que projectes d'aquests que donen més energia de la que reben
existeixen, no tinc gaire clar fins a quin punt són certs, però el què
si que tinc claríssim és que un sistema de generació d'energia
d'aquest tipus no interessa, al igual que guifi sigui un ISP hehe...

de moment la meva recomanació és:
1. bateria protegida del fret i la calor
2. 1 o 2 ventiladors per acabar de donar txitxa a la bateria i que
aguanti tota la nit...

ja sabeu que podeu comptar amb mi per pujar allà a dalt, però de cara
al gener ja! (brfff quin freeet només pensar-hi!!! xD)