Hola Joan,
El routerOS estan casi be tots actualitzats, si no recordo malament falten
tots els routerOS de dos municipis ( més algun d'aïllat que em descuido :P )

El que si que s'hauria de fer és repassar *TOTS* els enllaços del territori
en general. Jo també he vist alguna senyal bastant dolenta.

Si et sembla quedem en privat   ;)

Salutacions !

El 14 de desembre de 2010 19:48, Joan Gaudes <joan.gau...@gaufix.net> ha
escrit: