Gràcies Jordi!

Fet! http://guifi.net/node/35032

Ho he entrat com un post al bloc. No se si seria mes interessant fer-ho com
a pagina o altra modalitat de contingut, no domino gens ni mica la
"visibilitat" dels posts que no passen per portada, i m'interessa que tingui
visibilitat a gent externa al projecte (investigadors).

Consells are welcome!

Josep

El 16 de desembre de 2010 15:59, Jordi Soler <jo...@setupinformatica.com> ha
escrit: