Hola a tothom,

En primer lloc em presento, sóc el Konfrare Albert de La Palma de Cervelló i
juntament amb uns quants palmarencs més hem creat una associació anomenada
La Konfraria de la Vila del Pingüí a través de la qual pretenem fer diverses
coses, entre elles crear (és a dir, iniciar) una xarxa de Guifi·net a La
Palma.
Tenim una web que no és gran cosa (ben casolana), que podeu visitar per
xafardejar una mica si voleu: http://www.konfraria.org

La veritat és que anem bastant perduts amb el tema tot i que el Gil ja ens
ha explicat forces coses i ens ha donat molt de suport (merci ;-). Ens
agradaria que ens poguéssiu donar un cop de mà per començar a crear xarxa
(quan hi hagi diners o permisos), perquè realment no sabrem per on començar.

Bé, de moment estem fent:

   - Buscant vies de finançament per a la creació d'un súpernode (que
   gestioni La Konfraria)
   - Ens hem reunit amb l'equip de govern i l'oposició i no posaran
   problemes perquè es comenci a crear xarxa
   - Buscant instal·ladors i empreses d'informàtica que vulguin implicar-se
   amb el tema (de moment tenim 3 instal·ladors que s'hi veuen capaços)
   - Negociant que s'instal·li un altre súpernode pel que ja disposem dels
   diners sempre i quan s'instal·li al lloc on esperem que ens autoritzin a
   instal·lar-lo (aquest no el gestionaria La Konfraria).

També ens plantejàvem si començar la xarxa entre els Konfrares que tenim
visibilitat mentres esperem a instal·lar el primer súpernode... però tampoc
sabem si val la pena engegar-ho així o esperar a engegar-ho més "a lo
bèstia" amb la instal·lació d'un súpernode i després nosaltres enfocar cap a
ell (?)
Ja veieu que no som ben bé un grup massa ben preparat per a aquestes coses
però en tenim moltes ganes d'aprendre'n i de participar de Guifi·net.
Jo ja fa uns 20 dies que em vaig subscriure a la llista d'usuaris de
Guifi·net i que vaig llegint cada dia els correus, puc dir que em sembla
encertat acotar molt bé els fils de discussió i la creació de la nova llista
"projecte".

Respecte de la trobada del 15 de gener a CitiLab no sé si m'ho podré
combinar per venir però m'agradaria... de fet, no sé massa com puc ajudar
perquè ni tan sols sóc usuari de Guifi... i ara bàsicament el que més em
preocupa és quan tinguem els diners quina antena comprar, com començar,
etc... No sé si és massa adient aquest dia per fer una presentació en
societat o val la pena esperar a una propera trobada (?).

En fi, mica en mica ens anirem coneixent i segur que podrem aportar coses
encara que ara anem tant peixos amb el tema...

Salutacions! i Gràcies per tot