Bon dia,

finalment ja s'ha trobat a on era el problema.
EL trasto BCNmanacor20ST1 publicava una ruta que no li és propia, i deia
que les rutes 10.138.170.192/26, 10.138.173.24/29 i 10.138.174.0/27 eren
de BCNxsf-coopSol i llavors el BCNxsf-coopSol deien que les rutes eren de
BCNmanacor20ST1.

SI algú ha estat fent proves, que ho digui i que quan es facin aquestes
proves, ailleu al màxim la zona, perquè sinó es puteja a la resta de
usuàris, entre els que m'hi incloc. Per mi ha representat un matí de
maldecaps per algo que s'ha fet en un altre lloc.

QUi vulgui fer proves, que provi en màquines virtuals o en router SENSE
connectar a la xarxa, i abans de posar en marxa un equip, assegureu-vos
que funciona correctament, perquè sinó es respecta el que diu el UnSolClic
i es fna invents, malament anirem.

Bé, tot i que soni el to crític, és un to constructiu, amb ganes de que
això segueixi funcionant i cada dia millor.

Res mes,
SAlutacions i bon Nadal!

Joan Gaudes