COm diu el Jordi Clopés això fa pinta de trolleig, per tant aquest serà el
meu últim correu d'aquest fil.
La info que tinc l'he anat "recollint" a base de llegir correus a les
llistes. N'hi ha un de'n Ramon Roca del 30 de juliol d'enguany (els arixus
son accesibles des d'un enllaç al peu de tots els correus) en que explica
que la connexió del Catnix a Girona ve a consequència d'un conveni signat
amb la gene pel que es pot connectar la FO de gurb a aquest catnix a través
de fils de FO de la gene a la C25
Hi ha més dades d'aquest projecte a la memoria que vaig presentar als premis
fundetec
https://docs.google.com/document/d/1W3HdYp9fSPN2v4k5aBbwK00MiALxJl79kL5NvRDIkM4/edit?hl=ca&authkey=CMr6iNoH.
EN aquest cas l'enllaç el vaig publicar en un correu de la llista gcom del
30/11

NO vull dir que la comunicació dins de guifi sigui perfecte però si estàs
ficant en el dia a dia tens tota la info a l'abast

Siau i bon any

El 1 de gener de 2011 0:20, la veu en off <laveuen...@gmail.com> ha escrit: