Doncs sembla que podem tenir un bon regal de reis !

----- Original Message ----- From: "Ramon Roca" <ramon.r...@guifi.net>
To: <guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org>
Sent: Wednesday, January 05, 2011 5:09 PM
Subject: [guifi-usuaris] He vist els patges reials!

He anat a fer algun "recadu", i quan tornava a casa he vist una
furgoneta gran al costat de la carretera fent treballs.
Com solen fer la gent de pagès quan algú remena a prop de casa teva,
vaig a tafanejar i hem trobo un parell d'operaris acabant de muntar una
arqueta...

Els hi pregunto una mica com funciona l'arqueta, etc, em diuen que els
ha costat molt posar-la, han hagut de picar molta pedra i mitja arqueta
està clavada en la roca i per això sembla una mica aixecada, que s'haurà
d'entrar des de bastant amunt... anàven apurats perquè em diuen...:

"Es que el lunes tienen que conectar ese cable con los de la carretera"

...i mentre deia això estava assenyalant la nostra coca de fibra que des
d'el estiu del 2.009 està penjada d'un pal de ciment.

Com que eren una mica morenos, i per l'accent estranger que tenien, he
deduït que eren els patges reials que estaven preparant algun regal de
reis a guifi.net :)

SAX!

__________ Información de ESET Smart Security, versión de la base de firmas de virus 5762 (20110105) __________

http://www.eset.com